wiiie

Jag kom in på blogg.se via mobilen eller appen. :) trodde inte de skulle gå då min adress inte stämmer och jag glömt mitt lösenord. Men kom ihåg rätt så kom in. Trodde verkligen inte att de skulle funka men blev så glad när de gjorde de :)  
Det underlättar ju en hel del när man kan blogga från mobilen. Eftersom den har man ju med sig överallt. Ska försöka att bli bättre på att blogga. Känner att jag skulle behöva skriva av mig lite nu när det är väldigt mycket på jobbet. Och de händer lite runt om kring en just nu. 

Sa ju innan att jag anade att isabelle höll på med något bus. Det gjorde hon.  Hon hade nämligen fått tag i sin Godis påse som hon skulle ha imorgon.  Så nu blir de inget godis imorgon. Aja baja !!! 

Nu ska jag börja natta henne. 

Hejdå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0