Höst

Hej! 
Jag minns inte ens när jag skrev här senast. Hänt lite sedan Sist. Jag har jobbat en hel sommar på ett äldreboende. (Samma som jag var på förra sommaren) sommaren har gått och det har blivit höst. Isabelle växer och blir större för var dag som går. Känner att jag inte hinner med.. :( 

Hösten har kommit till oss och jag har bytt jobb. Trivdes inte alls på förra stället och jag var helt sönderstressad. 

Nu har jag kommit till ett annat ställe som är mycket bättre för både kropp och själ. Dock är det längre till jobbet nu men de kvittar för jag trivs verkligen som fisken i vattnet :) 

Jag arbetar fortfarande i vården dock inte på äldreboende längre utan i hemtjänsten. Jag är inte alls stressad längre och har inte samma värk i kroppen längre. 
Jag är så himla nöjd med mitt nya jobb. :) 
Jag älskar det :) 

Jag har nu jobbat i fem dagar i streck. Innan de ledig en dag sen jobba sju dagar.. Så nu är jag ledig över helgen. Ska bli skönt att var ledig och mysa med min lilla familj :) tror Isabelle har saknat mig för hon har varit så gosig idag :) 

Tänkte avrunda nu prov lägg ut en bild.. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0