Helg

Som jag skrev innan så är jag ledig i helgen. (Har jobbat tre helger på raken) så vi tänkte ta oss en sväng till Gnesta över helgen.. :) ska bli skönt att komma bort några dagar. Fast om jag känner mig själv rätt så lär jag nog längta till jobbet på söndag.. :) 

Så får hoppas jag får jobba på måndag. :) 

 Nu ska jag verkligen försöka att uppdatera här oftare. Typimorgon igen. Inte för att jag har många läsare men ibland är det skönt och nyttigt att få skriva av sig. Sen är de ju klart att de kul om man får någon kommentar ibland men de är ju inte som jag strävar efter.. 

Nu är klockan snart ett så jag tänkte ge sängen ett försök till.. Hoppas jag lyckas bättre denna gång.. :) 

Godnatt på er. Sov så gott :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0