Tisdag

Hej! 
Idag är det en bättre dag. Mitt lilla hjärta är mycket bättre.så imorgon blir det dagis för henne och jobb för mig. Jag saknar mitt jobb. Var länge sen som jag älskade mitt jobb så som jag gör nu. Jag tror att jag har hittat min grej nu och mina kollegor är jättenöjda med mig vilket känns toppen. De vill till och med att jag ska få ett vikariat där :) allt känns  så bra nu :) allt flyter på :) allt är toppen :) 

Isabelle tar sig en tupplur just nu. Men jag ska snart väcka henne. Vi ska till BVC för en kontroll och sen blir de en sväng till mamma/mormor. Tror både mamma och Isabelle skulle uppskatta det. 

Tänkte jag skulle baka lussekatter oxå. Får se om det blir ikväll eller på torsdag kanske.. Imorgon jobbar jag kväll så då hinns det inte..  Och så vill jag ju att lillan ska vara med oxå.. Roligare att baka då.. :)  

Nej nu måste jag börja väcka henne så vi hinner. Hade helt glömt bort att det var idag. Trodde det var imorgon.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0