May. 31, 2013

Hej!
Dagarna går och jag jobbar lite då och då..
Igår fick jag dock hämta Isabelle från dagis vid tolv då de ringde och sa att hon var hängig och hade feber.. Upp på cykeln och iväg. Väl där låg hon i vagnen och var inte sitt vanliga jag. Men hon var på bra humör iaf. Kände på henne och visst hade hon feber..
Vi åkte hem och hon somnade i sin säng på en gång.. (Hon hade ju inte sovit på dagis) lät henne sova tills hon vakna vilket var halv fyra.. Så inte var hon bra inte..
Efter middagen ville hon bada vilket hon fick. Pappa A åkte och köpte lite kex som hon ville ha.
Så blev myskväll och under kvällens gång upptäckte jag att hon hade utslag på ena kinden, hakan och runt underläppen. Vattkoppor!!! De har hon inte haft än.. Höll utslagen under kontroll under kvällen men de ändrades inte .. Hon har ju även hosta och de har man tydligen inte om de är vattkoppor.

Nu på morgonen är utslagen borta. Även febern. Dock hostar hon och nyser lite. Så de är väl nån förkylning hon åkt på.
Hon har lekt på som vanligt under morgonen så de ärlig inte så farligt med henne. Nu sitter hon och myser lite i soffan med sin älskade filt.

Jag väntar på att en tjej ska höra av sig så ska vi cykla till Tuna park och möta en tjej som jag ska köpa ett par jeans av till Isabelle.. För de gamla jeans hon haft är ju försmå och de jag köpte till henne när jag var i Ullared kan hon inte ha än.. Trots att de är hennes storlek. Hon har för lite rumpa..

Sen vill jag att Jon har jeans med mudd nertill när hon är på dagis.. Så då duger ett par begagnade alldeles utmärkt :) till dagis alltså.. :)

Så efter vi har hämtat/köpt byxorna blir de nog en kaffe hos mamma och pappa. ( mormor och morfar)

Sen blir de lite handling med..
Men har ingen aning om vad vi ska äta ikväll..
Kommer säkert på nått under Dagen..

Nu blir de mys med mitt lilla hjärta <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0