May. 26, 2013

Hej!
Dagen startade med sovmorgon, blev väckt av isabelle vid 8 tiden . Det tackar jag för.. :)

Vi bestämde oss för att åka till erikalund en sväng.. Även in på Ikea en sväng. Mamma och pappa ville ha Isabelle under tiden så hon fick vara där. De tyckte ju inte hon var dåligt. :p

Pappa A har haft lite problem med sina fötter pga. dåliga skor. Så han köpte nu äntligen ett par bra. Ecco blev det. Jag har själv ett par Ecco och de är fan de bästa skor jag haft . Haft dom i flera år och de är. Verkligen as sköna.. Dock Börjar de ge upp nu.. :( så får nog lov snart att inskaffa mig ett par nya. De är verkligen värt pengarna.

Vi köpte bara lite glas och ramar på Ikea. Vi skulle inte ha nått annat och då kände jag inte för att gå och titta på mer grejer heller. Ovanligt för att vara mig. Jag som brukar vara så duktig på att hitta saker på Ikea.. :p

Efter Västerås bar de av hem till min päron för att fira mors dag. Mamma ville ha pelargoner i olika sorter så då bestämde jag och min bror att köpa ett presentkort på blomster landet så får hon ta vilka pelargoner hon vill. :) vet att det är tråkigt ned presentkort men i dessa lägen tycker jag att de är bra. Speciellt när man inte riktigt vet vilken sort personen vill ha.

Nu är vi hemma hos oss igen och Isabelle är trött ikväll så det blir nog snart sängen för henne. Jobbigt att spendera en dag med mormor och morfar.. :p

Just nu ser hon på nått djur program på tv och sitter och säger : määä titta och pekar på tvn. Söt pluttan.

Jag är med rätt trött ikväll så det blir en lugn kväll. Hoppas de finns nått bra att se på tv.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0