May. 24, 2013

Hej!
Nu var det ett bra tag sen som jag skrev.. Så ni läsare är väl inte kvar.. Men jag fortsätter ändå.
Maj månad har gått otroligt fort tycker jag .. Den är snart slut och juni är här inom kort.

Fredag Idag och jag är ledig. Blev en tidig morgon då Isabelle ville gå upp redan kl sex.. De ville inte jag men var ju bara att gå upp de. Nu ligger hon och sover lite middag. När hon vaknat sen blir de en kaffe och handling med mamma/mormor :)

Funderar på vad man ska hitta på för mat ikväll. Är konstigt nog inte så sugen på tacos..
Kanske man ska göra lassange eller nått..
Får se vad jag hittar på.. :)
Nått blir de iaf :)

Nej nu ska jag slappa en liten stund till innan lillan vaknar..

Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0