May. 01, 2013

Godmorgon.
Har sovit gott. Isabelle har börjat med att sova hela nätter nu. Vilket är väldigt skönt. Hon är så duktig.

Igår var de ju en speciell dag. Isabelle blev hela två år . Min stora tjej. Hon var så duktig och orkade hålla igång hela dagen. Först på dagis och sen här hemma. Mormor och morfar kom på besök vilket var väldigt uppskattat. Lillan fick en massa grejer.. en docka, ryggsäck, kläder, skor och lite leksaker. Hon har några paket kvar som jag tänkte att hon skulle få öppna idag när hon blir firad lite igen. :) Blir mycket firande då inte alla kan samma dag. Men de lider nog inte isabelle av.. hehe .

Känner att jag börjar få ont i huvudet så ska ta huvudvärkstablett så jag orkar med denna dag. :p

Så då är de väl dags att göra sig iordning :p man kan ju inte gå i nattlinne hela dagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0