Hemma

Isabelle och jag fick en mamma/dotter dag idag . Så mysigt att bara vara med henne och gosa.. :) vi åt god middag och myste till Bolibompa :)
Dock ville hon gå och lägga sig tidigt så har varit själv sen kl 8. Skönt iförsig men jag har haft tråkigt .. :/

Pappa À kom hem för en halv timme sen och jag kom nyss ut från en dusch.
Finns inget att se på tv och ingen att prata med på FB. Tråk kväll verkligen.
Inte råka på de så är fotboll på på tvn nu med.

Börjar bli lite trött med men tänkte att jag skulle varA vaken ett tag till.
Axeln värker fortfarande.. :(
Undra va fan de kan vara.. :(

Nej nu lite tv innan de är dags för sängen.. Eller soffhäng snarare .. :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0