Tisdag

Dålig uppdatering jag vet.. Men har haft fullt upp hela helgen. Vi har ju varit på 70 års firande nere i småland.. Gick jättebra och helgen har gått fort som vanligt. Isabelle blev dock åksjuk både dit och hem. Men hon kräktes bara en gång vardera så de var tur det.. Hon blev mest ledsen över att hennes filt blev smutsig. Men hon var jätteduktig att sova utan sin filt första natten. Hon fick ju dela täcke med mig så de kanske hjälpte.. :)

Igår blev de äntligen gymet igen.. Som jag har längtat :) gick jättebra och var så himla skönt. Körde idag med efter jag släppt av man på kurs och barn på dagis..

Efter gymet blev de hem och tvätta och starta en diskmaskin.. Lite plock här hemma för att sen åka och hämta lilla sen blev de en kaffe och en massa bus hos mamma/mormor :) invänta rätt tid för att hämta Pappa A från sin kurs..

Nu är middagen i magen och vi myser till bolibompa ;) efter de blir de dusch för lillan och sen i säng.

Nu mysa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0