Påskafton/ Lördag

Hej!
Ja idag är de då självaste påskafton.
Under påskhelgen har jag roat mig en hel del.
 
I torsdags/ skärtorsdagen
Så jobbade jag först. Sen drog jag och en kompis/kollega till västerås för att rota runt på ikea. Hon ska flytta så hon behövde en hel del nytt. Väl där blev det mycket skratt så att tårarna rann flera gånger. Har alltid så sjukt himla roligt med dig :) <3
 
I fredags / långfredagen
 Var vi i gnesta Hos As mamma hela dagen. Vi åkte fyrhjuling och åt påskmat och hade de allmänt trevligt. Fick även mitt hår färgat. Tack sarah <3 :) Synd bara att inte ditt blev så bra :/
Vi blev där hela dagen och var inte hemma förens vid ca 22.00 tiden.. Då var det bara att ge lillan nattvälling men hon var så trött stackarn så hon orkade knappt äta. En annan var oxå helt slut så det blev sängen på en gång. Var så sjukt kul att åka fyrhjuling.. Vill åka mer :P Dock är det ju en väligt dyr leksak. Men jag och älsklingen tog en sväng ut och de var så mysigt att få göra nått roligt själv med honom. Pirra till Lite i magen <3  
 
Idag/Lördag/påskafton
Har jag och Isabelle variit ner på stan en sväng och träffat några galma klasskompisar till mig. Mycket trevligt.
Jag och Andreas gav varandra ett påskägg innan vi for ner till stan. Jag var lite orginell och gav andreas godis i sitt medan han gav MIG en sodastream :D blev asglad. Han har ju låvat mig en sån länge. Men trodde ju inte att jag skulle få någon så blev så paff. Har provat den nu ikväll och de blir verkligen som riktigt som man köper. Och de blir ju mycket billigare med när man har en egen så man slipper köpa från affären hela tiden. Och så slipper man ju släpa hem en massa tunga flaskor med
 
Så efter min och Isabelles tur på stan så var det bara att byta bil och åka till västerås en sväng. Han hade ju reserverat en på coop men tyckte vi kunde åka till media market och köpa en på en gång istället för att vänta till mitten av veckan.. Han var nog lite sugen själv med på att prova den.. :P
 
Det var min påskhelg de. Den bästa på länge. :) Imorgon kommer päronen hem från sitt vinterställe så då blir det tillbaka till lägenheten igen.. :/ Vi är kattvakt igen :P haha.. Börjar på att bli riktigt bra på att vara kattvakt. .:P
Imorgon funderar jag på om jag kanske ska ta och dra ner till gymmet på morgonen.. Var ett tag sen som jag var där och så måste ju all eller inte all utan de påskgodis som man ätit bort. Inte för att jag ätit mycket men ni förstår vad jag menar.. Skönt att träna efter en storhelg.
 
Oj blev visst ett långt inlägg.. Hoppas ni orkar läsa allt.. blider kommer om en stund. Tänkte hoppa in i duschen först. :P
 
ByeBye..
 

Kommentarer
Postat av: Sarah - grym fotograf

Tack själv :) det blev lite ljusare men hade glömt bort att de var så lite färg, haha :) hoppas att vi köper en fyrhjuling nångång så kan ni komma hit igen och åka eller om ni kommer innan Ove kommer hem hehe :p <3

2013-03-31 @ 09:29:47
URL: http://www.nattstad.se/sarahceciliacollin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0