Onsdag

Onsdag idag och lillan är på dagis som vanligt. Inatt sov hon riktigt bra. Gnydde ¨bara två gånger.. Vaknade dock till vid 12 tiden och var lite ledsen. Men lite klapp på rumpan så somnade hon om gott. Hon drömde nog bara nått lillan pluttan. Sov hela natten utan att äta välling. :) duktig tjej.. :)
 
Jag somnade väldigt tidigt för att vara mig. Tror jag sov vid halv tio. Vaknade med lite ont i halsen så fick avstå gymmet idag fast jag så gärna ville dit. Men kanske har något skit i kroppen med tanke på att jag somnade så tidigt igår.. :/ Får se om de visar något mer. Nu har jag inte alls ont är dock lite trött i ögonen och huvudet.. Inte ont med trött.
 
Eftersom jag inte fick träna idag så tog och ett besök hos frisören istället :)
Var verkligen i behov av de och tänkte även få de färgat i veckan förhoppningsvis.. Ska kolla med min färg dam om hon har tid ;p
 
Just nu har jag precis fixat mitt schema fram tills jag får mitt sommarschema.
Så hoppas att jag får jobba nu lite mer än vad de har varit i början av året..
Börjar bli skapligt tråkigt att bara gå hemma..
Tycker de är lite dåligt att de säger att de är brist på undersköterskor och att de inte vill jobba osv.. Men de som vill jobba får inte.. eller får inte jobba så mycket iaf.. Som mitt fall.
 
Får hoppas de blir bättre framåt nu till sommaren..
 
-----------------------
 
Var och handlade lite igår och såg att de hade billiga bollar så isabelle fick en boll.
När sen pappa A kom hem fråga han om de skulle spela lite fotboll..
"popoj" säger isabelle.. låter så gulligt..
 
Och imorse när vi skulle göra oss i ordning för dagis så fick hon syn på bollen och driekt så sa hon "popoj"
Hon försöker säga allt mer ord nu och vissa ord låter så gulliga när hon säger de.. :)
Hon börjar bli stor nu.. Snart två år!!
Vart har dessa år tagit vägen..
Är snart dags att börja planera lite kalas med ;)
Men jag ska ju till Ullared innan hon fyller så de blir väl att köpa de mesta till henne där.
Åker ju dit varje år vid denna tid med ett hur skönt gäng som helst. :)
 
 
Nu väntar jag på att tiden ska gå lite fortare så ska jag åka och hämta lillan från dagis.
Är så kallt och blåsigt ute så de är inte ens skönt att vara ute. Trodde att våren var på väg men de verkar inte så.. :/ Börjar bli skapligt trött nu på denna eviga vinter.. De känns nästan som om de skulle vara istid ute..
 
Jag vill ha vår nu så man slipper ha så mycket kläder på sig.. Och kan plocka fram vårskor och vårjacka.. :)
 
Nej nu ska jag mysa lite med katten innan jag ska ut i kylan igen..
 
Puss heeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0