Mätt

Middagen ligger fint i magen. Tänk att vanlig husmanskost kan vara så himla gott.. Sån som man gör från grunden.. Ja tyvärr så är ju inte potatisen egenodlad. Om jag någon gång i livet får en liten tomt så ska jag göra mig ett litet trädgårdsland där man kan odla egen potatis och morötter och lite annat smått och gott.
Inte för att jag har gröna fingrar men ett litet land tror jag nog att jag skulle kunna klara av. :P
 
Nu är det lugnt en liten stund innan det är dags för att natta lillan. Men hon får iaf vara uppe minst två timmar till. Hon brukar ju somna vid 8. Just nu sitter hon och tittar på "pengarna på bordet" det går i repcis.
Tror  nog att lilla donnan ska få duscha ikväll.. Det är ju inte direkt något som hon längtar efter om jag säger så.. Men de måste ju ändå göras..
 
Nej nu ska jag gå och pussa på min lilla familj :) <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0