Mar. 21, 2013

Lillan är lämnad på dagis . jag fick veta att jag skulle jobba ikväll när vi var på väg till dagis så hon får vara där en timme tidigare än vanligt när jah jobbar kväll..

Tusse skulle gå ut vid halv fem imorse så han ligger och sover gott i soffan.. och där lär han nog ligga tills jag ska åka till jobbet.. då får han gå ut tills de andra kommer hem..

Jag hade tänkt att vi skulle äta tacos ikväll eftersom jag jobbar nästan varje helg... men då får vi äta de imorgon iaf.. om jag inte jobbar vill säga..

Är lite typiskt faktiskt.. för varje gång jag tänkt vi ska äta tacos så får jag jobba.. och varje gång jag och emelie har bestämt att vi ska färga mitt hår så får jag jobba..
vill ju jobba så mycket som möjligt men de är bara så typiskt att de ska bli de dagar jag bestämt saker.. :p

Så nu ska jag bara ta de lite lungt innan de är dags att göra sig i ordning för jobbet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0