Mar. 18, 2013

Då är mina föräldrar framme på arlanda där de ska sova en natt.. imorgon bitti lyfter planet till Tenerifa.. är aningen avis på att de får åka till ett varmt land medan en annan får vara kvar i kalla sverige.. här verkar de ju som en istid har intagit sig.. :/
Vill ju ha vår nu..

När de är iväg till varmare land ska jag och min lilla familj vara hus och kattvakt. Så ska verkligen njuta av större yta denna vecka.. :)

Isabelle tog en sen middagslur idag och vaknade för ca 30 min sen.. vi ska snart klä på oss och åka en sväng till lägenheten och hämta lite mer grejer.. tänk att man alltid ska lyckas glömma något.. sen kommer ju pappa A hem från jobbet med. Så ska väl börja spåna lite åå en middag oxå.. har ingen som helst aning om vad man ska hitta på..

Nu blir de lite mys innan vi ska ge oss iväg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0