fredag

Fredag.. :) Mysdag :)
Kvällen igår på jobbet gick i ett. Var helt slut när jag kom hem. Så det blev en dusch och sängen.. Dock kunde jag inte somna på en gång så låg och filura en stund. Resten av familjen sov inklusive katten så de var bara jag som var vaken. Somnade nog innan tolv iaf. :)
 
Idag vaknade isabelle vid 06.. skit kul.. Men hon fick komma till stora sängen så låg vi och myste till bolibompa.. :) Hon tycker verkligen att de är mysigt att ligga i mormor och morfars säng och se på tv.. Jag tycker med de är mysigt att få ha henne nära och sniffa på henne då och då. Är ju inte ofta nu för tiden som man får gosa med henne så de gäller att passa på alla tillfällen som ges.
Vi gick upp för att äta frukost vid halv tio. Var så himla skönt att få ligga i sängen och bara dra sig. :)
 
Nu sover lillan middag eftersom hon vaknade så tidigt.. Trodde inte först att jag skulle få henne att somna vid denna tid men de gick bra utan protester. Katten är ute och rastar sig.
Så det är bara jag inne vilket betyder lite egentid :)
 
Funderar  på om man ska ta och läsa en bok kanske..?
Finns ju ändå inget att se på tv.
 
När lillan har vaknat sen tänkte jag att vi skulle åka och handla lite till middagen ikväll.. Som blir tacos :D :D :D Överlycklig :P Dock inte min karl.. haha
 
Ev med köpa en rattmuff till bilen.. För ratten i mammas bil är så himlans kall. Den hinner bli lagom varm när man kommer fram till jobbet eller dit man ska och de är INTE okej. Jag gillar inte att köra bil med vantar.. Inte med vinterjacka heller för den delen..
 
Jag tog ju mitt körkort vid denna tid på året. Och då när man övningskörde med bilskolan så hade man ju inte jacka på sig då man satt så länge i bilen. Så då när jag väl fått mitt körkort och skulle köra hade jag jättesvårt att köra med jacka på mig. Kommer ihåg att jag var tvungen att ta av mig den i början för de gick bara inte att köra med.. :P haha..
 
Nej nu ska jag läsa en bok :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0