..

Dagens middag blev stuvade makaroner och falukorv. Gjorde även en äppelpaj som vi hade till kvällsfika. Efter middagen åkte jag och isa över en sväng till mina föräldrar. Blev e kopp kaffe där sen en massa bus. Dom ville även låna isabelle på lördag då de åker utomlands på måndag. Och sovmorgon tackar man ju inte nej till. Var ett tag sen nu som jon sov där. Så de blir roligt för henne och dom. Hon är en riktig morfar gris. Där morfar går går isabelle.. :) Så sött när hon traskar efter honom :)

Vi stannade kvar där tills efter farmen så åkte vi hemåt. Slängde på ett brev på vägen hem med..

Nu håller lillan på att somna och jag ska snart ta mig en dusch tänkte jag. Sen blir de tv mys och sängen.

Imorgon skulle jag verkligen vilja träna. Ska kolla med mamma om hon kan passa lillan medan jag är iväg. Har inte blivit så mycket träning i veckan vilket jag har grymt dåligt samvete för. Usch på mig. Så nu blir de träning hela helgen om de inte blir jobb på dagen. Sen nästa vecka är de stenhård träning som gäller. Gäller även maten nästa vecka. Inget fusk!!!

Nu har lillan somnat så nu blir de dusch :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0