Jul. 15, 2013

Hej!
Var evigheter sen jag skrev här. Men jag har inte hunnit eller haft lust. Jobbar mycket och den lediga tid man har vill jag ägna åt familjen. Men allt är bra med oss och livet rullar på. Jobbar son sagt mycket nu så man får ta den tid man har kvar och göra små grejer med familjen.. :)

Vi har börjat med ett nytt projekt i lägenheten med. Göra om hall . Går bra då vi får hjälp av en närstående. :) eftersom jag jobbar så mycket så hinner jag inte hjälpa till så mycket.. Någon ska ju passa lillan med. Och hon har kommit in i en riktig kan själv period. Jobbigt och roligt på Samma gång.. :p

Just nu tar hon en tupplur i soffan och jag ska snart ner till tvättstugan. Hade så himla mycket tvätt så jag bokade den så slipper man ha allt på tork i lägenheten..

Nej dags att gå ner en sväng till.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0