ute

Isabelle och jag tog en promenad med pulkan till mina päron. Vi gick en liten extra runda så var ute i ca 45 min. Väl där hemma blev det mycket bus och dans och en fika paus hade vi tid med oxå.. :)
Prata lite skit med dom och så kom vi även fram till att vi ska fira mig nästa söndag. :) Vet att jag börjar bli för gammaö för presenter men jag tycker de är så kul att få och ge så jag vill nog hålla på ett par år till. Det är ju ändå min födelsedag. :)

Nu har jag och isabelle nygligen duschat och snart är det sängen för lillan. Och det gick ju som vanligt. . men blev bara döv på ena örat..

Nej underhålla lillan en halv timme till sen är de sängen för lillan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0