Torsdag

Hej bloggen!
Har inte varit någon rolig vecka.. har vart förkyld och ä de fortfarande. Har ingen som helst ork i kroppen. Och jag har ju en del som måste fixas tills imorgon. För imorgon kommer svärföräldrarna och stannar till söndag. Så jag måste verkligen plocka undan här och där och städa.. Men jag har ingen ork.. :(
Kanske får lite mer ork när jag har varit och klippt mig och hämtat lillan.
Ska även fixa mina ögonbryn när jag är på stan.. hoppas att de blir bra.. :) tycker de gör så sjukt ont att plocka dom själv och då blir de att jag låter dom va. Men nu om jag får dom fina så är de nog lättare att hålla efter dom..

Vill bara bli frisk så jag får tillbaka min ork. Vill ju ha de så fint som möjligt när dom kommer.
I värsta fall får jag göra så mycket jag orkar.. finns ju fan inget att se på tv heller. Så får väl sätta på en film och samla krafter..
Ja så får det bli :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0