Tisdag

Lillan har varit på dagis idag och de har haft julgransplundring. Roligt tyckte isabelle..
När jag lämnat henne åkte jag och handlade för fick besök under dagen..
Angelica var här med sin lilla son.
Han är ju bara för söt. Alltid när jag är i närheten av små bebisar så kan jag lixom inte slita ögonen från dom. Sitter bara och glor på dom och ler. Man blir ju så himla sugen på en till liten knottis..
Dock blev Ludvig lite rädd för mig i början med de gick över fort.. :)

Isabelle somnade vid halv nio och sover nu gott i sin säng..
Jag har nyss kommit ut från duschen och sitter och ser på nyheterna..
Mycket olyckor nu när halkan har besökt oss igen... att de ska vara så svårt att hålla rätt hastighet och avstånd..

Nu se klart nyheterna sen är de sängen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0