Nyårslöfte

Ett av mina löften detta år är att jag ska börja ta min sjukdom på allvar. Det är ju inte för att de är ett nytt år utan för att jag själv ska få må bra. För jag börjar tröttna nu på att vara trött jämt och ständigt på dåligt humör.
Tänkte börja med att ta en promenad tre ggr i veckan. Och då gå direkt efter att jag lämnat isabelle på dagis. Det funkar ju iaf om jag inte jobbar dag. För jag vet att en långpromenad är jättebra för min sjukdom. Tänkte mjukstarta med tre ggr i veckan för att sedan öka på med två dagar..

Vill bara få må bra och kunna lindra min sjukdom.. så jag hoppas verkligen att det kommer funka.. :)

Så imorgon efter jag lämnat busan på dagis så tänkte jag ta en promenad och sedan sola :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0