Måndag

Vaknade redan inatt av att jag hade ont halsen. Kunde knappt prata innan jag fått i mig en mugg te. Nu känns de lite bättre i halsen men har en smygandes huvudvärk och en näsa som rinner lite då och då.
Jag vill inte bli sjuk. Men jag förstod att de skulle ske för sist när jag jobbade så var de jättemånga gamlingar som var förkylda och även en del i personalen.
Bara de är en vanlig förkylning såå det inte är influensan jag fått. De lär väl visa sig.

Jag som hade tänkt att jag och isabelle skulle åka pulka idag men de kommer jag nog inte orka. Känner att jag bara vill ligga under täcket idag men har ju isabelle hemma så måste ju underhålla henne. Tur hon ska sova middag snart . då ska jag med sova. Just nu är hon lugn iaf. Sitter i soffan och myser.
Hon är ju duktig på att leka själv men man vill ju gärna vara med henne och leka.. får helt enkelt se hur mycket jag orkar.
Nu är de blöjbyte dags..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0