Mååndag

Vi gick upp vid halv 8 imorse för att köra Isabelles farfar till tåget.
Pappa A hade glömt sin plånbok hemma så efter tågstationen åkte vi för att lämna den till vår man.. Var tur att jag såg den eftersom pappa A inte hade någon matlåda med sig idag.. Han blev glad över att se den :)


Efter de åkte vi och handlade. Och dom hade äntligen fått in min ögonskuggspenna.. efter typ två veckors väntande.. har provat den och jag tycker den är riktigt bra. Ska ta kort på den sen så ni får se.. :)

När vi handlat klart tog vi en kaffe hos mormor och morfar. Dom har ju inte träffat lillan på hela helgen så dom blev glada.. :)
Vi var där tills det var dags för lillan och sova.. då åkte vi hem för hade tänkt att jag med skulle vila lite då eftersom de blev en sen kväll igår och en rätt så tidig morgon. Fick ju även gå upp en gång inatt med.. Trodde hon skulle sova hela natten men inte de inte. .

Nu har hon iaf vaknat och leker runt lite..
Jag har nyss startat en maskin tvätt så nu väntar vi på att den ska bli klar.. tänkte ta sängkläderna sen med och bädda i rent.. man sover ju så himla skönt i nybäddad säng.. :)

Nu ska jag busa med lillfian.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0