Home

Hemma igen.. klippningen blev bra som vanligt. Bad ju även hon fixa mina ögonbryn med tråd. Vet fan inte hur dom gör men de blir skitbra resultat. Mina var ju hur buskiga som helst. och jag är så nöjd med resultatet :) nu gäller de bara att hålla efter dom.. :)
Gick in på glitter och köpte nytt diadem eftersom jag tycker de är skönt att få bort håret från ansiktet när jag är hemma.

Efter stan tog jag en snabbkaffe med mamma innan jag hämtade lillan på dagis.

Isabelle och jag gick ett varv runt kvarteret innan vi gick upp till lägenheten. Hon orkade gå hela vägen runt :) dock ville hon inte gå upp men de kunde jag gissa.. :p

Väl inne börja vi/jag röja lite. tog och rensde ett skåp vilket tog mycket längre än jag trodde. Så imorgon får vi pocka lire mer och sen ta ett varv med damsugaren.. Sen har vi lite ärenden att göra imorgon .. De bästa med morgondagen är att jag slipper laga mat.. :) wiiiie :) skönt.

Nu ska jag bara mysa med min fining innan de är läggdags för henne.. hon börjar redan gäspa men hoppas hon orkar en timme till . Jag är oxå rätt så trött. Så skulle vilja lägga mig tidigt ikväll. Men om jag känner mig själv så blir de sent som vanligt..

Nu mysa :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0