Fredag :)

Hann inte blogga något igår. Var totalt slut när jag kom hem från jobbet. Och isabelle var ju så klart uppe när jag kom hem. En stor suck på de. Vad är det för en ond cirkel hon hamnat i ?
Imorse gick vi upp kl 07 för att försöka få henne att vända tillbaka. Var inge roligt alls men jag hoppas de är värt det.
Hon nickade dock till mellan halv nio och nio.. men fick henne att vakna..
Sov middag fick hon BARA göra i en timme. Gick bra att väcka henne och hon var inte alls sur. Nu är hon lite små slö så får hålla ögonen på henne så att hon inte somnar.. hon myser i soffan med sin älskade filt.
Snart kommer pappa A hem med och då blir det matlagande.. får bli tacos som vanligt för jag är helt tom i huvudet och kommer inte på något annat..

Vi har städat här hemma jag och isabelle.. imorgon får vi besök till måndag så nu är det städat och fint.
Disk och tvätt maskinena går oxå så får fixa de med när de är klara..

Nej nu ska jag mysa med min fina lilla tjej ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0