Fredag

Blev en tidig morgon imorse. Isabelle tyckte att vi skulle gå upp när pappa A åkte till jobbet. Det tyckte inte jag. Hade sätt fram emot att få sova till 8 iaf. Men men var ju bara att stiga upp och se glad ut. Vet iaf en som konmer sova gott inatt..
Vid tio åkte vi för att hämta mormor och handla på de. Sen var det bara en massa bus och jaga katt som gällde. Och dansa förstås.

När lillan sov middag var jag iväg att för att träffa läkaren. Gick dock inte som jag hade hoppats. Är åter tillbaka skickad till MSE.. :( men nu ska jag begära en ny läkare och blir de krångel så skulle jag ringa min husläkare så skulle han hjälpa mig. Är så skönt att jag äntligen fått tag i en bra läkare som är på min sida. :)

Nu väntar vi på att Isabelles farmor med man ska komma. Dom ska nämligen vara hos oss i helgen.. :)

När dom kommer så ska vi fixa hem pizza och bara mysa :)

Hoppas dom kommer snart föt jag börjar bli hungrig... :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0