Tisdag

Lillan har varit på dagis och de verkar ha varit roligt som vanligt :) hon sjöng hela vägen till dagis imorse så hon längtade nog dit :) Är så skönt att hon trivs där. Och att hon har kul :)

Efter jag hämtat henne åkte vi och handla med mamma/mormor. Så vi har nygligen kommit hem. Diskmaskinen går och snart är pappa A hemma. Ska väl snart ta och börja med maten. Inte för att jag är så hungrig ellet sugen på nått men får väl laga mat ändå.. till de andra.

Har även handlat hem grejer så jag kan baka. Fick önskemål om mockarutor och så tänkte jag prova att baka morotskaka. Har aldrig bakat morotkaka så ska bli spännande att prova.. :)

Nu kom pappa A hem så bäst att börja med maten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0