Tisdag

Halloj :)
Blev lite sura miner imorse när vi skulle till dagis.. lillan var inte alls på humör men efter mycket om och men så var hon helt på klädd. När vi sen kom till dagis då hon såg att alla var ute och lekte blev hon glad igen. Vet inte alls varför hon är så omöjlig och gnällig nu för tiden.. tråkigt är de.. :( men jag hoppad de är en liten period bara så de släpper snart. jag vill ju ha min lilla glada tjej..
Efter dagis åkte jag direkt till gymet.. Var inte alls mycket folk där och de var så himla skönt att få träningen gjord. Körde bara kondition dag. Måste nog börja träna försiktigt för idag gick jag bara 30 min i hög fart på löpbandet och blev snurrig. trots att jag åt frukost innan.. så vågade inte träna mer... vill ju inte svimma av på gymet när jag är där själv. Så blir försiktig träning denna vecka så kanske man kan köra på lite mer nästa... :)

Efter gymet fixa ja lite smått på stan.. Bla ett lås till gymet och lite lunch. och en ny vattenflaska.. Dock hitta ka inte den jag ville ha men denna får duga ett tag.. ska ju ändå bara vara vatten i den.

Åkte sen till jysk och köpte mitt nya täcke. 175 kr för ett duntäcke tycker jag inte alls är farligt.. hoppas de är lika skönt som mitt gamla bara.. :)

Nu har jag precis kommit ur duschen och ska ta mig en kopp te. Blev så himla frusen när jag kom hem från gymet.

Så nu lite slötittande på tv och en stor kopp te :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0