Söndag

Känner mig så trött idag. Trots att jag inte drack igår.. vi var bjudna på middag och mello mys igår till jessica och calle. och även deras lilla bebis var ju hemma. var riltigt mysigt och vi fick jättegod mat.

Tänk om en annan var så påhittig och fantasifull i köket. Jag har ingen fantasi alls längre när de gäller mat. :(

Idag har vi varit ute på jakt efter en ny jacka åt pappa A. De är inte de lättaste ska jag säga. Väldigt kräsen.. Jag hittade jättefina tyckte jag men de dög inte alls..

Isabelle var jätteduktig både igår när vi var bortbjudna och idag när vi var iväg. Men nu när vi kommit hem är hon gnällig och inget duger.. :( hon känns inte varm eller så heller. Hon hostar ju lite så vet inte om de kanske är de som gör ont och stör henne. Är ju så svårt att förstå henne med. Hon kan ju inte säga så att jag förstår vart hon har ont.

Hoppas hon lugnar ner sig snart.. är så jobbigt när hon går omkring och gnäller och inget duger..

Nu gör lillan bus så får se vad hon hittat på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0