Onsdag

Vaknar och känner mig inte alls på bra humör. Känner mig ledsen. Vill bara dra täcket över huvudet och ligga där under hela dagen. Vill bara att mina älsklingar ska komma hem så jag får krama om dom.

Vet varför jag känner/är ledsen. Blir nog så illa tvungen att fira en person i Andreas släckt. En person som har gjort mig så himla ledsen så många gånger. Jag har förlåtit och gett denne flera chanser. Bättrat mig själv för att de inte ska sluta på samma sätt varje gång. Men hur jag än gör eller är så blir de fel. Det slutar alltid på samma sätt. Det gör så ont i mig för jag tyckte verkligen om denna person. Tyvärr kan jag inte göra det längre. För jag är trött på att ta skit hela tiden. Nu har jag satt ner foten. Jag kommer inte ta emot mer skit från denne.
Så fort jag tänker eller hör dennes namn får jag jätteont i magen, blir lillamående och ledsen.
Så somnade med blöta kinder igår..
Och en bökig natt med lillan.

Så idag är jag en trött och ledsen mamma :(
Var så längesen som jag kände mig såhär ledsen.. :(

Tänkte se måndagens avsnitt av familjen annorlunda ihop om att bli på lite bättee humör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0