Måndag

Veckans första dag är här och jag är hur trött som helst.. lillan har bökat ovanligt mycket inatt.. :( vet inte varför. Hon kom till oss vid fem tiden. Då somna hon bra. Hon märkte inte ens när pappa A gick till jobbet.

Blev väckt av att de ringde på dörren. Drömde om bilen så trodde de var något om de. Men när jag öppna så stod sotaren där och ville in. Hade helt glömt bort att de skulle komma idag. Blev ju inte bättre av att jag öppna med nattlinne och helt yrvaken. Men de var ju bara att släppa in dom och ta på sig kläder..
Isabelle vaknade när de höll på och tyckte de var kul med besök på morgonen..
De var iaf snabba så skönt de.

Är så sjukt trött så efter de gick nickade jag till på soffan.. isabelle myste med i soffan en bra stund . Men nu är de full fart igen. Hon verkar ha fullt upp med sina nappar..

Tänkte vi skulle ta oss ut till affären och handla lite. Vet dock inte vad vi ska äta till middag.

Nej ta och göra sig i ordning då.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0