Måndag

Ryggen var ond imorse oxå när jag vakna.. men tog ändå på oss kläder för att hälsa på mormor och morfar som ville träffa lillan innan morfar skulle åka och jobba. Ryggen brukar ju sluta att smäta lite när jag rör mig. Efter kaffet skulle jag hjälpa till att plocka av bordet då ryggen låste sig. De gjorde så frultansvärt ont. Envis som jag är skulle jag åka och handla. Timade in pappa A när vi kom hem så han fick hjäpa mig upp med Isabelle. Eftersom hon totalvägrar att gå upp för trappen. Tror de beror på att hon har overall på sig. Hon lär nog känna sig oröroig i overallen. Hoppas de blir bättre sen när hon slipper jobbiga ytterkläder. För inte har hon några problem att gå upp och ner i trappen hemma hos mormor och morfar.

Väl hemma var de bara att börja med maten. Kändes som de tog sju år med min onda rygg. Nu är middagen i magen iaf. Jag har tagit mig till soffan där jag kommer ligga ett bra tag.

Så Isabelle och jag tittar på bolibompa.
Så blir tv mys nu. Sen natta lillan och sen är de äntligen dags för veckans höjdpunkt. Familjen annorlunda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0