Home

Nu är vi hemma igen.. isabelle somnade u bilen på väg hem från affären så fick bära upp henne så hon fick fortsätta sova.
Dock så vaknade hon av dörrklockan så hon fick inte sova klart sin timme. Men då kanske hon sover lite tidigare ikväll :)
Märks att hon är lite trött för hon vill bara se på tv och mysa. Jag klagar inte. så mysigt när hon vill mysa ♡

Jag blev jätteglad när de ringde på dörren. Där stod brevbäraren med mitt paket. Trodde jag. När jag kom in till innehållet insåg jag att de var en sak som andreas beställt. :( besviken. Hur lång tid ska de ta att få sitt paket. Har väntat i en vecka nu.. :(

Nu har jag en blöja att byta känner jag.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0