Fredag

Fredag och jag har hunnit jobba och varit på gymet med bästa vän. Gick jättebra att jobba och var så otroligt skönt att dra till gymet direkt efter. Har verkligen kommit igång med träningen nu och de känns så himla skönt. Efter gymet var de dagishämtning och blev bemött av en väldigt glad liten tjej. :) Är så kul att hon trivs så bra på dagis och inte blir ledsen när man kommer.. :)

Vi tog oss hem till päronen för att umgås lite och ta en kopp kaffe. Även morbror var där och de var uppskattat.
Efter de har vi bara varit hemma och myst. Isabelle är på bra humör vilket är mysigt. Nu sitter vi och myser i soffan lite innan de är läggdags för lillan..
Imorgon ska vi göra lite mysigheter :)

Har fått höra att mina tidigare inlägg under veckan väck uppmärkasamhet då jag klagat på att isabelle har varit gnällig. Detta är min blogg och jag skriver vad jag vill i den. Om de inte passar vissa så behöver inte dessa läsa.. annars får jag väl låsa bloggen. Jag vet att de kanske inte låter så bra att jag skriver om gnällande hela tiden men även isabelle har olika perioder i sitt liv. Vissa bra andra inte så bra. Men jag måste få avreagera mig på något sätt och då tycker jag att de är skönt att få skriva av mig.

Bara för att jag har skrivit i veckan att isa varit jobbig betyder inte de att jag inte älskar isabelle. Hon är de bästa som har hänt mig och jag älskar henne av hela mitt hjärta.. :) trots att hon är lite gnällig då och då.. men de är väl vi med. inte är vi glada och på topp varje dag. eller är du de? Jag vet att isabelle mår bra och det är huvudsaken..

Hoppas ni som klagat förstår hur jag menar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0