..

Då var mellon slut.. Den var väl helt okej. Men Ulriks låt var klart bäst.. :)
Lillan håller på att somna.. Hon fick vara uppe lite längre idag... :)
Hon dansade iaf loss till mellon.. :)

Laddade ner en ny app som man liksom sveper med fingret istället för att ta varje bokstav för sig. Så jag håller på att lära mig att skriva så. Men tycker den är bra då det går mycket fortare att skriva :) visst skriver den fel ibland men inte så ofta. Så om de blir några konstiga ord vet ni varför :)

Börjar känna mig trött men kanske inte så konstigt då isabelle tyckte vi skulle gå upp kl 06 i morse.. :/ men så är de med barn och de gör mig inget heller.. :) hon vill ju ändå typ bara se på tv vid den tiden på morgonen.. Är jag en dålig mamma för att jah låter henne se på tv på morgonen? Får era barn se på tv och isåfall hur länge?

Nej nu se lite film innan sängen.. Men kan nästan så vad om att jag kommer somna i soffan.. ;p

Nej fan de blev nyheter.. Då kommer jag definitivt somna.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0