Apr. 19, 2013

Hej!
Nu var de evigeter sen jag skrev. Har fått en eländig förkyldning som inte ville ge sig av. När den väl sa adjö kom en konstig magsmärta på besök som stannat kvar. Och den har fortfarande inte gett sig iväg. Gör ont i hela vänstra sidan när jag bär saker och stressar.. och värktabletter hjälper inte.. :( läste att de kan vara en tarm inflammation. De låter ju kul.. not. Tänk att jag aldrig får vara frisk alltid ska dr vara nått. Suck.

Har iaf jobbat idag trots att magen krånglar men de är väl bara att gilla läget och hoppas på att det inte varar så länge till. dock tror ja inte de..

Denna helg är vi kattvakt så vi bor i huset. skönt med lite större. Lillan och katten sover. Jag ska se vem som åker ut lets danse sen tänker jag krypa ner under täcket .. :) ska bli riktigt skönt efter en lång dag med tidig morgon.

Så nu göra sig iordning för sängen:)
God natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0