Apr. 05, 2013

Hemma efter en kväll på jobbet. Gick hur bra som helst :) Så nu blir de lite nervarvning framför tvn innan de är dags för sängen.. upp tidigt imorgon för jobb 7-12 skönt med en kort dag imorgon.
Så efter jobb imorgon ska jag fixa lite små saker sen blir de hem att fixa lite innan våra gäster kommer :) ska bli kul :)

Isabelle sover lite oroligt just nu men hoppas hon kommer till ro snart.. känner att jag behöver så mycket sömn som möjligt inatt. .

Mina älsklingar hade planerat lite såg jag när jag kom hem



Får vi se vad som kommer upp :)

Kommentarer
Postat av: Sarah - grym fotograf

Vad gulligt :)

2013-04-06 @ 08:59:19
URL: http://www.nattstad.se/sarahceciliacollin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0