Apr. 03, 2013

Hej
Idag efter dagis lämning drog jag till gymmet för ett pass med bästa vän. körde ett härligt pass så benen var lagom svajiga efteråt . underbart :) tänkte köra samma program imorgon efter jobbet.

Efter gymet tog vi en lunch på subway :) sen uträttade vi lite ärenden på stan. Såg ett par skor till kommande vinter till lillan som jag ska gå in och köpa imorgon. Hoppas de finns kvar bara då de var på rea..

Efter stan blev de kaffe, dagia hämtning och mathandling med mamma :)
Gick in på stadium på tuna park för att se om skon fanns större storlek där men icke. Men jag kom ut med ett par vårskor och två överdragsbyxor. Åkte till ett annat ställe och där hittade jag en jacka till henne för 80 kr.. så hela kalaset gick på 380 kr. inte alls farligt. :)

Nu blir det tv mys innan sängen. .upp tidigt imorgon för jobb :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0