WTC

World Trade Center
Idag har jag tänkt oerhört mycket på det som hände för tio år sedan.
Tänk att det redan har fått tio år, vad fort tiden går.
Jag kommer aldirg att glömma den dagen.
När jag var liten så brukade jag och mina kompisar turas om att äta frukost hos varandra.
Denna dag var en sån dag.
Jag kommer ihåg hur vi satt vid köksbordet och vi sprang in till tvrummet för att se vad som hände på tv:n.
Just då forstod man inte riktigt hur allvalig detta var. Men man forstod det mer och mer under dagen när man pratade om det i skolan och det var på nyheterna hela tiden.
Tycker att det är så hemskt och detta borde verkligen inte få hända. Tänk alla som förlorade sina nära och kära denna dag. Det visar verkligen hur mycket man ska ta hand om sina nära och kära för man ver aldrig vad som kan hända. Blir så ledsen så fort jag tänker på detta.
Jag kan inte ens tänka tanken att förlora någon som betyder så mycket för mig.
I en sådan händelse.
Nej mår bara dåligt av att tänka på det.
Och jag tycker det är oerhört starkt av alla dom som förlorade någon att de har klarat av att gå vidare i livet.
Ni har mina tankar idag.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0