Varför går det inga bra filmer längre på t...

Varför går det inga bra filmer längre på tv? Har inte gått en enda bra på hela helgen. Och sen när man väl lånar en film från päronen så hinner man inte se den för då vill inte Isabelle sova i tid. Hon somnade inte förens vid tio tiden och då hinner vi ju inte se någon eftersom pappa Andreas ska upp tidigt imorgon och jobba. Så jag har läst lite i min bok. Boken jag läser heter. Jag saknar dig. Jag saknar dig. Filmen går på bio nu. Har ni sett den? Jag ska se filmen efter att jag har läst ut boken. Har nästan läst halva och det har ju runnit några tårar längs mina kinder. Boken handlar om ett tvillingpar. Den ena är med om en trafikolycka och dör. Då ska den andre klara sig själv helt plötsligt utan sin älskade syster vid sin sida. Så får man följa hennes och familjens sorg. Sjukt rörande bok. Nu ligger jag i sängen och väntar på att John blund ska komma. Tror han kommer fortare om jag släcker lampan och lägger ifrån mig mobilen. Bäst att prova för ögonen börjar bli tunga. Eller ögonlocken. Godnatt på er. Sov så gott. Hoppas på bättre sömn denna natt :) / Helen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0