tv

Nu sover Isabelle för natten.
Hon fick somna i soffan ikväll med så jag ska snart bära in henne till sin säng.
Känner att jag oxå är rätt så trött. Skulle lätt kunna lägga mig och sova nu för natten.
Men jag får försöka vara vaken lite till iaf.
Iaf till kl 23.00
Det är ju bara 55 minuter kvar  ;P Det ska jag nog klara.
Finns inget att se på tv heller. Är ju bara skit.
Andreas ser på Star Trek, och det är ingen hitt hos mig. Har aldrig tyckt om det.
Kommer ihår när min pappa tittade på det när jag var liten.
Jag flydde fort in på mitt rum.. :P
Liiite svårt att göra det nu dock.. :/
Får väl stå ut tills jag somnar ;P
Nej nu ska jag bära in lilla Isabelle så att hon får sova ostört..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0