Torsdag

God förmiddag!
Oj nu är det redan första september, vart tar tiden vägen? Man hinner ju inte med.. :/
Snart är det dags för operation med. Har så ont i magen inför det. Men lika bra att få det gjort så jag blir frisk nån gång och kan börja leva som vanligt igen..
ISabelle sov hela natten. Hon pep lite vid halv fem tiden men då räckte det med nappen sen somnade hon om. Sen vaknade hon vid halv 8 och ville ha mat. Men hon somnade ifrån maten så trött var hon lillpluttan. Sen vaknade hon igen vid halv tio. Så ja idag är man ju rätt så utvilad. Förutom att då där vid halv fem tiden så kunde ju inte jag somna om.  SÅ då låg jag säkert vaken i 45 minuter innan jag kunde somna.. :(
Idag behöver vi städa lite här hemma..
Sen ska vi ta en tripp till babyprofsen :)
Och kika på en vagn :D
Nej nu ska jag ta och plocka ur diskmaskinen..
// Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0