Söndag.

HEJ !!! :)
Idag har vi varit på barnens hus.. Ovanligt va? :P Vi skulle kolla på en vagn som heter britax smart. Men dom hade inte den här i stan.. Så vi bad dom ringa till Västerås och där hade dom den i butik. Så vi åkte mot Västerås för att kolla på den. MEN jag tyckte att den var tung att köra. :S och sen kändes den lite ostabil. Så hör och häpna så sa Andreas att det står mellan denna och en brio sing. Berättade hur jag kände för denna vagn och han höll med.
Så lät honom smälta lite och när vi kom hem så sa han att vi skulle köpa en BRIO SING :D
Gissa om jag är överlycklig  :D Äntligen får jag den vagnen jag vill ha. Som jag har velat ha så länge..
Dock så är den ju lite dyr hos barnens hus.. där kostar den runt 5000 men vi har hittat en sida på nätet som heter toyland och där finns den för 4000. Så vi ska beställa den därifrån. :)
Kan inte riktit förstå än att jag äntligen ska få den vagn jag vill ha.. eller få. Köpa såklart. :)
Och leveranstiden är inte alls  lång heller. Tar dryga en vecka innan den kommer. Och det är ju inte alls lång tid. :)
ÅHHHHHH JAG ÄR SÅÅÅ GLAD!!!!
GIssa om det kommer bli promenader efter operationen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0