Söndag

ISabelle har sovit hos sin mormor och morfar i natt. Jag kände att jag behövde få sova ut. Det var otroligt skönt att få sova ut.  Men när klockan var 10.00 så kunde jag inte sova mer. Då gick jag upp och satte mig i soffan. Har tittat lite på tv och läst lite i min bok. Men fick ont i huvudet så har tagit en tabeltt. Bara hoppas att det släpper snart.
Saknar Isabelle :( Så ska äta lite frukost och sen åka och hämta henne. Min lilla älskling..
Nej frukost var det..
Man kanske ska väcka mannen med? :P
Lär återkomma mer under dagen.. För idag tänker jag inte göra nått speciellt. Förutom att åka och hämta min lilla dotter..
ISABELLE, MAMMA ÄLSKAR DIG ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0