Söndag

Igår Lördag så var vi ute en sväng till gravarna. Var så länge sen som jag var där så kände att jag ville dit.
Hoppas att du har det bra älskde farmor ♥
Jag saknar dig så :(
Vi tog även en promenad lite runt där vid kyrkogården. Var faktiskt mysigt att gå omkring lite där och se hur stort det verkligen är. För i vanliga fall så går man ju bara till de gravar man ska besöka och sen åker man hem igen. Men jisses vilken stor kyrkogår det där är asså. Lätt att man går vilse.. :P
Sen åkte vi och handlade lite mat till Isabelle. Och gud vad dom gör om Inne på Coop. Man hittar ju inget alls där längre.. Det är så rörigt. Hoppas dom får ordning på det snart för tycker inte om att handla där när man inte hittar och  när det är så rörigt..
Senare under kvällen fick vi lite snabbesök av Sarah, Andreas syster. Och hennes pojkvän.
Efter att dom hade åkt myste vi bara till en film och sen var det dags att sova..
Men jag kunde inte somna. Tog säkert nästan två timmar innan jag somnade och sen vaknade jag flera gånger under natten :S As jobbigt när man vet att Isabelle ska ha mat om några timmar.. :(
Men det gick bra. Hon fick mat vid 06.  tiden och sen somnade hon om. Pep lite vid 08. och nästa gång hon ville ha mat då sparkade jag Andreas ur sängen..
För jag var sååå jävla trött.
Nu ligger hon och sover.
Jag har precis moppat färdigt golven så nu är det skinande rent här hemma igen. Såg ju ut som en bombnedslag här igår.. Det gillar vi inte. Men nu så är allt tipptopp.
Så nu kan jag bara ta det lungt resten av dagen.
Har även tvättat så nu är torkställningen full så nu får jag vänta tills de torkat så jag kan tvätta en maskin till.. Hoppas det hinner torka tills imorgon.
Är så jobbigt att ha tvättkorgen full :(
Lite senare under dagen ska vi hem till mina föräldrar som har varit  i Jönköping hela  veckan. Dom lär väl vara hemma vid 16.00 tiden så vi går nog dit efter att vi har ätit mat.
Ska bli skönt att träffa dom.
Har saknat dom.. :(
Nej detta blev ett långt inlägg.. Hoppas ni orkar läsa det :P
Nu ska jag ta något att stoppa i magen.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0