Sömn

Oftast när Isabelle sover nu på förmiddagen så brukar jag oxå försöka att sova lite.. Eller Vila iaf..
Men ibland går det bara inte även fast man är trött och vill sova en stund.
Varför kan man inte sova när man får för?
Och när man inte får sova då vill man bara sova.. :/
För väl nöja mig med att se på våra bästa år. Tror även att jag måste ta en huvudvärkstablett.
Har ont i huvudet. Och det kanske inte är så bra just idag när jag är själv med Isabelle. Då lär jag nog behöva allt mitt tålamod i fall hon skulle bli gnällig eftersom Pappa inte är hemma.
Nu vaknade Isabelle med. Det var inte länge hon sov.. :/
Hon kanske inte var så jättetrött.. :P
Ska pussa lite på henne nu ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0