Onsdag? Torsdag?

Nej det är torsdag idag.
Man tappar ju lite dagar när man ligger inne.
Operationen gick bra, tog en timme att operera och såren ser bra ut. Fick åka hem igår så det blev bara en naatt på sjukhuset. Skönt. Har fått nog av att sova på sjukhus. Kanske inte är så konstigt.. :P
Så när mina älsklingar kom och hämtade mig igår så sa Andreas att vagnen hade kommit. Så vi åkte för att hämta ut den. MEN den hade inte kommit :(
Sen åkte pappa Andreas ner på stan för att ha ett möte och efter mötet så gick han in och kollade en extra gång och DÅ hade VAGNEN kommit :D :D :D
Så vi satte ihop den och så tog vi en liten promenad med nya vagnen :)
Isabelle tyckte nog om den för vi hann inte långt innan hon somnade.. :P
Sötpluttan.
Nu ligger hon här i soffan och sover lite middag.
Jag har oxå vilat lite för hade lite ont innan så låg och vilade en stund. Nu känns det lite bättre men det gör ju fortfarande ont. Bara knapra  tabletter så ska nog detta gå.. :)
Tänkte snart börja göra lite mat. Är hungrig..
Ska göra min korvstroganoff idag :P
Ska bli så gott så :)
Nej nu ska jag kila vidare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0