mat

Isabelle kan ju rulla från rygg till mage. Det har hon kunnat enda sen i sommaras. Men hon kom på att hon  inte gillade att ligga på mage. Så då har det blivit så att hon inte har rullat från rygg till mage på ett bra tag. Men nu när jag la henne på golvet på  rygg så rullade hon till mage. Men hon fick inte riktigt med sig sin ena arm och hon tappade sin skallra så hon inte fick tag i den. Så då fick mamma rycka in och hjälpa till lite. Men hon ligger fortfarande på golver och tittar sig runt om kring :)
Tänkte ta en bild på henne men vill inte lägga upp när hon är helt naken.. Men  jag ska ta en bild senare ikväll och lägga upp. Iaf på fb. Sen kommer jag säkert lägga upp den här med.. :P
Jag ska snart ta och börja med maten för snart är väl mannen på väg hem från jobbet. Brukar alltid be honom höra av sig när dom är på väg hem för då blir det lagom att maten är klar när han kommer hem.
Nej nu ska jag fortsätta studera min lilla dotter innan jag ska börja med maten.
Blir lite lyx idag igen. Köpte billig ytterfilé igår på willys :) Bäst att passa på nu när det är nedsatt. Sen nu för tiden så tycker jag att det är så svårt att hitta på maträtter. Har ni några förslag på marätter så får ni gärna skriva ner några :) Vad ska ni äta idag tex? :)
Nej bäst jag börjar lite smått..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0