Måndag

Dagen med stort D är imorgon. Fast just nu så är jag inte så nervös..
Men jag lär väl bli det imorgon eller ikväll.
Älsklingen har varit iväg på en massa ärenden under förmiddagen så jag och Isabelle har varit hemma själv. Det har gått bra. Hon har mest sovit..
Idag blir det nog bara att ta det lungt. Ska passa på att vila så mycket som möjligt eftersom det kan bli en lång dag imorgon. Blir ju iaf en tidig dag imorgon. Ska vara på sjukhuset redan kl 07.00
Nu ska jag gå och pussa på min älskling och sen ska jag gå och vila en stund.. :)
// Helen

Kommentarer
Postat av: sarah

lycka till och hoppas att operationen går bra i morgon!

2011-09-05 @ 14:57:02
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/
Postat av: Angelica

Allt kommer gå fint imorgon..ska tänka på dig..Kram

2011-09-05 @ 20:54:31
Postat av: Anonym

Vad ska du göra för operation?

2011-09-05 @ 22:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0